Преминете към съдържание
GigaDrinks.com форум

Recommended Posts

Публикувано преди

И така: Одисеята ми с гигадринкс започна преди две седмици, когато реших, че слагам край на цигарите и си взимам електронна. 
Впрочем аз имам една стара, но реших да си купя нещо актуално към момента. 
Отидох в магазина в Пловдив на Хр.Ботев. Беше към 4 следобяд, в работно време, аха да вляза - ядец, магазнина не работи. 
Повъртях се 10-на минути, позаничах като гаврош през витрината да видя има ли каквото търся или не и току да си тръгна: 
О, чудо! Едно момче изскочи иззад един картон, отправи се към вратата, просто врътна ключа и седна отегчено зад тезгяха. 
Викам си, явно така се работи тука, влизам и питам: Търся електронна цигара, която да изглежда възможно най-близко и реалистично до стандартните тютюневи цигари. 
Въпреки, че съм пушач от едно 25 години, при мен цигарите са по-скоро един гаден навик, не толкова зависимост, затова държа външния вид и усещането в ръката да е близко до цигарите. 
И така - отговорът на продавача е "до кви пари?" Хм, аз искам консултация по един въпрос, отговаря ми се с друг въпрос, който изобщо не съм поставял в условието. 
Казвам аз - цената няма значение, просто искам да изглежда най-близко да стандартна цигара. 
Тук вече отговора се промени: "Ми няаме такава"! 
Викам си, какво беше значението тогава "до кви пари", като "няате", но ... however. 
Тръгнах си, явно "няя". И останах с впечатлението, че "няя", докато не взех да търся вчера за близък човек и видях, че има модел Joyetech AIO D16, който ако ми беше предложен, щях да купя. 
Но да минем натам: 
Изрових си от шкафовете добрата стара Иго и отивам в другия магазин, до ВИХВП да си купя течност. 
Отидох по-рано, беше затворено, в 10 отвори магазина. Допуших си фаса и влизам. 
Нали ... излишно е да казвам, че "Добър ден" ... такива неща ... няма изобщо.
Не само няма, ами човека изобщо не си повдига погледа да види кой е влязъл и защо аджеба е влязъл. 
Попълва в една тетрадка, вярвам отчета, който е трябвало да пусне предишния ден, странно защо е решил, че трябва да го прави в работно време и в присъствието на клиент, но ... как да е втори път.
Изчаках да си попълни тетрадката, 2-3 минути. Аз стоя пред гишето като наказан. 
След като свърши тази толкова отговорна работа, вдигна поглед - викам си, ясно, аз съм. Казвам какво искам, дава ми, тръгвам си доволен. 
Тук е моментът да кажа, и преди писах тук, и сега пак ще напиша, че течностите на гигадринкс са страхотни, нооо .. сега да поговорим за обслужването. 
Мина седмица и вече реших, че съм готов да почна да си бъркам сам нещата. 
Отивам отново на Ботев, влизам, и там няма "Добър ден", примирих се, че така се работи в гигадринкс. 
Казвам какво искам от един списък, база VPG 6мг и 0мг. 
Дотук ... нали ... е пълно мълчание ... ни вопъл ни стон отсреща. Все едно поръчвам на вендинг машина. 
Питам аз - нали е 100 мл? Отговор пак няма. Питам отново вече на по-висок тон. Тогава вече се изтръгна едно адски отегчено и пренебрежително "да" - от рода, "абе какво изобщо търсиш в моя магазин".
Казвам, добре, комуникация да има някак ... 
В този момент момчето с шушляка спря всичко и започна да ме гледа, все едно ще започваме да се млатим. 
По принцип, имам там един червен колан по таекуондо в миналото, ако се наложи, ще се прежаля за един кютек в името на така драгоценната течност  ... 
И така, след като се погледахме едни 15-на секунди, то да беше маца да се цунем, реших, че ако животът ми беше да продавам шишенца зад тезгях, можем и цял ден да се гледаме, но за нещастие моя живот е малко по-компликейтед и си имам и друга работа. 
От останалите 3 неща, 2 ги имаше, 1 - не, 66% в период успеваемост... 
Купих там каквото беше и си тръгнах. 
Вчера обаче взех да търся ел.цигара за близък човек. Гледах, рових, и само като се сетих, че пак трябва да посетя един от двата магазина и директно поръчах по нета.
В 16:30 поръчах, в 17:20 беше изпратена, днес в 10:00 я взех от еконта. 
Всичко точно обаче ..... се сетих как се преебах! Забравих да поръчам течност. 
И с мъка отново тръгнах към Хр. Ботев :))))) 
Погледнах в сайта, пише: Събота: 10:00 - 14:00 часа
Отивам в 10:30 - не работи!!! 
На вратата гордо стои: събота - от 11 часа. 
Яснооо, момчето се уморява да вдига шишенца от 10 грама, увеличена е почивката, клиента да го духа. 
От там ... газ 15 км до другия магазин. 
Отивам, там баца от 10. 
Влизам, нали .... пак .... "Добър ден" ала-бала отсреща няма. Затова казвам аз. Отговор няма :))))) 
Добре де, не може всеки да бъде възпитан, има и хора от селата .... жалко, че стават все-повече, но какво да се прави, да ровиш картофи не е като да вдигаш шишенца. 
Казвам аз: Трибека 6мг 30мл. и давам 14 кинта. От сайта помня, че беше 13 и нещо. Стоя и чакам уж да ми върне нещо, накрая решавам, че явно аз съм недогледал и задавам реторичен въпрос на глас: 
Сигурно 14 е станало вече... 
Получавам отговор отсреща, ами не, 13 и 99 е, ама аз така си ги пиша, за по-лесно, те хората не си искат стотинката. 
Вземам бележката, верно 14лв е начаткал, хахаха 
И така, верно нещата ви са страхотни, но това обслужване е абсурдно! 
Който е ок с това, да си пазарува, аз съм дотук, или ще поръчвам онлайн, или ще се ориентирам към друга фирма. 
Хора като тези аз няма да търпя и 10 минути в моята фирма, но явно критериите са различни. 
Пожелавам успех! 
 

Публикувано на

Хмм, да ти кажа, аз съм ходил само в един магазин в София и обслужването е страхотно. Проблема пък там е, че редовно липсват аромати, които иначе са налични онлайн. Имаше и продукти, които не са качени онлайн, а това е проблем, при условие, че до физически магазин на фирмата имам достъп 1-2 месеца в годината. 

Не искам да мрънкам- просто малко градивна критика. Вярвам, че не е нарочно, може би просто в момента има прекалено много работа.

Публикувано на

В склада на брезовско обслужването е на изключително високо ниво. На Хр. Ботев, едно невзрящо момче, слабичко с един мод се размотава, ми набута ЕГО АИО, при положение, че не търсих точно това, но си викам- щом ми го предлагат, значи си струва (даже не си направи зора да си пусне бележка), та така си я ползвах седмица- две, докато не ми дойде елийфа от чийната. Пак там, едно пълно момченце, като си купувах течност го питах 100 пъти, нещо хубаво, нещо с хубав цигарен вкус и тн. айде ара макс- макс бленд (за тяхната си марка, даже не предполагах че съществува). 

За колегите от търговиите, евалата голямо им правя, с кеф да пазарувам, за тези колеги от магазина с/у военна болница- вдигнете им малко заплатите, обяснете им малко нещата, не знам какво е, ама не е редно. Не че ми е за 55-те левчета, за айото, ама къв е смисъла?

Публикувано на

Радо, само едно уточнение - този магазин, за който говориш не е наш, а е бившия pu6com (до пешеходната пътека). Нашия магазин е буквално срещу банкомата на болницата - по-надолу от pu6com-а, в посока центъра.

Публикувано на

За този срещу банкомата на военна болница,аз мога да кажа.....Язък за магазина със напомпания гъзар вътре мързи го да говори,завалията.Декември си бях в отпуска и реших да отскочи да взема някоя течност,ами ,че то трябваше да му казвам аз какво има на рафта зад него.Имаш ли това?...Нямам,а онова какво е ,аааааа имало една опаковка ,за обноски да не приказвам че няма да ми стигне вечерта да пиша .Само за протокола правил съм към Гигата поръчки за по 300_400лв. месечно вайпинга ни е хоби ,не се хваля ,но мисля,че не заслужаваме такова обслужване.Как ще има интерес към вайпинга с такива продавачи ,аз не мога да си отговоря,за мен такова отношение е отблъскващо.
Ех такива понапомпани момци да са ми тук в немско,майкооуууу......Лека вечер на всички .

Изпратено от моят HUAWEI GRA-L09 с помощта на Tapatalk

Публикувано на

vkkbg,много се забавлявах,направо денят ми тръгна с усмивка :)

Сигурно на теб не ти е било забавно и приятно и това че такова е нивото и начина на обслужване в нашата държава,не е оправдание да се държат така и останалите.

Мисля че това е една от причинитр,поради която пазарувам само онлайн с години.

Публикувано на

Въпроса с бюджета е важен, за да можем да се ориентираме. За съжаление подхода със задаването му не е правилния. Повечето клиенти идват с нагласата за устройство до около 50-60лв и колкото и да е по-добър варианта за такова с регулиране на напрежението и външна батерия, просто не е по силите им, или не им се рискува, защото още не са наясно дали изпаряването ще им хареса. Това ни дава някаква отправна точка, за можем да предложим най-добрия вариант спрямо възможностите и изискванията на клиента. Други много важни въпроси са, какъв тип изпаряване предпочита потребителя (въпреки че ако е начинаещ в сферата е почти ясно, че ще предпочитат нормалното, стегнато дърпане), какви цигари е пушил и по колко. При всички положения обаче, ще трябва да се работи по въпроса с подхода, защото наистина е недопустимо такова отношение! Лично се извинявам на всички, които са останали недоволни!

Публикувано на

Толкова се сдържах да не се регистрирам в този форум... Ама дай да споделя и аз като бивш продавач в интернет магазин и като бивш вейпър. Що бивш? Ами щото спрях всичко ама ако не бяха тея електронни цигари до ся да съм пътник. 
1. "Клиента винаги е прав" - Дори когато се обади по телефона да пита що той си е избрал "този" артикул, а не "онзи". Продукт, сам си е избрал и е потвърдил, че иска и знаел какво купува.
2. Продавач-консултанта винаги е виновен, че клиента си е избрал избрания от него продукт. Но майната му на продавач-консултанта, щото АДЖЕБА " един приятел ми каза" и "от един познат чух"

3. Що нямали то'я или он'я аромат/артукул(при мен бяха електроники и интегрални схеми и др. подобни, че чак и парфюми) Виждате, че има някакви нови закони и евро регулации. Ама що си мислите, че тея хора стоят там и ви лъжат. И Да продават- в случая ароматите само на "наши" хора? Тези неща понякога дори и от управителя не зависят. 

4. Конкуренцията е жестока. И тук пак идва фразата " За един прОател питам" , "Един познат ми каза", "Пробвах един аромат, който един прОател ми даде, аз го купих същия ама той не е същия и ся тея ме излъгаха и нищо не разбират и няма да ходя повече там"

 5. И най-важното . Бай Ганьо е вечен! 

Публикувано на

Вчера имах неочаквано рандеву, а може и дежавю да е било, знам ли.

Развали ми се картомайзера и минах през склада.

Още с влизането си видях, че на касата са се събрали 3-4 човека и четат моя пост, като и въпросният продавач от Хр.Ботев е там.

Купих си каквото ми трябваше и след като платих, просто им казах, че това, което четат в момента, съм го писал аз.

Предположих, че ще последва високоинтелектуален разговор, но за мен беше важно единствено да се уточни има ли нещо от написаното, което те считат, че не отговаря на истината. Относно самите действия в историята и дали те са проблем или не, аз нямам намерение да коментирам, това следва да прецени управата на фирмата дали отговаря на визията ѝ или не.

Доста се чудих дали изобщо да отворя темата, не ми е цел да злепоставям хората, но по-късно разбрах, че не съм сбъркал изобщо.

И така, дойде момчето, извика и още един човек, предполагам беше управителя или собственика, не знам.

Въпреки, че няколко пъти питах дали има нещо в текста, което смята за лъжа и съм готов да коментираме, на практика дори не се и наложи, защото самият управител беше свидетел на потресаващото поведение на продавача си.

Поведението на момчето мога да визуализирам по следния начин: ако вземем за измервателна скала една дупка с дъно, то дъното ще бъде в мантията на педя от ядрото.

Все съм виждал дупки, но са били най-много с дълбочина на земен сондаж, тука обаче нещата са сериозни.

Навремето в един от университетите, в които учих, имаше един преподавател, който казваше: И нищо да не знаете, само в университета да стоите е по-полезно.

Ако изходим от реципрочното, десет минути в магазина на Хр.Ботев ще съсипят поне седмица в университет, т.е. - може би е по-добре си спестите това изживяване.

Аз поне мисля да направя така, с което считам темата за приключена.

Публикувано на

Здравей,
Аз съм човека, който беше свидетел на ситуацията и към момента управител на фирмата.
Бях ти писал на лично, но явно не искаш да отговориш там и да решим въпроса като нормални хора, а търсиш публичност. Добре, ще пишем направо тук. Желанието ми наистина беше да разбереш, че не сме такива, каквито ни описваш още в първия си пост, като умишлено пропуснах директните обиди, които за мен не са изобщо правилния подход - лични нападки и грозни определения. Какви са хората и от къде са е просто недопустимо да се използва в такъв случай, най-малкото не и ако искаш да разрешиш даден проблем, а не да го ескалираш, каквото става в момента - имал си проблем с обслужването, ОК, но ти не правиш само оплакване, а обиждаш! И го правиш по такъв начин, че обиждаш фирмата и всички във фирмата, включително и мен! 

Във въпросния ден, колегата беше дошъл да зарежда стока и използвах момента да си поговоря с него по този въпрос още преди да го запозная със случая, защото както ти казах, взимаме предвид всеки коментар, а негативните най-присърце. След това трябваше да го запознаем и с конкретното оплакване, като помолих колегата да му го прочете. Със сигурност не му беше приятно да чете такива обвинения и нападки, като според мен някои от тях са силно преувеличени, но не исках да коментирам нищо, преди да се запозная със случая лично. Със сигурност не се изразява с думи като "Няаме", а да не говорим за абсурдните нападки като "Яснооо, момчето се уморява да вдига шишенца от 10 грама, увеличена е почивката, клиента да го духа" (умишлено ще пропусна останалите, включително и тези към другия колега). В случая работното време време се определя от управата на фирмата и понеже магазина работеше до 17:00 часа в събота, сме пропуснали да променим началния час, когато сме променили крайния, а при положение, че виждаш момчето, твърдението за умората си е направо обида! Ако познаваше конкретния човек, щеше да знаеш, че е до болка честолюбив и такива обвинения със сигурност са го афектирали. За съжаление момента, в който се случи срещата беше възможно най-неподходящия и събитията се развиха в посока, която най-малко съм искал, но за съжаление по някой път така се формират стеченията на обстоятелствата, като развоя на събитията няма как да е положителен...

Само искам да уточня, за да не се чудят останалите от какъв картон е изскочил колегата, че това е виниловия банер на FlavourArt, който е поставен пред вратата за тоалетната, където всъщност е бил колегата, като съответно е бил заключил входната врата и това е причината да не си могъл да влезеш веднага в магазина.

До тук с личното мнение. Ще помисля дали да публикувам и коментара на колегата, който си спомня за случката и мнението му се разминава с твоето (всяка монета има две страни все пак и аз, независимо, че се опитвам да отговоря на изискванията на клиента по възможно най-добрия начин, съм длъжен да се съобразя и с другата страна). За съжаление така няма да се стигне до нищо добро и за двете страни, като в крайна сметка няма и да можем да докажем кой е бил прав и кой крив, понеже записите от камерата не се пазят толкова дълго време (странно, че не си писал или не си се обадил веднага, а си решил да пишеш 2 седмици по-късно). И точно това ще се промени - камерите ще бъдат настроени така, че да пазят записите в продължение на месеци. Когато сме готови, ще направя специална тема за оплаквания, където ще го обявя и ако се стигне до подобен случай, ще се публикуват записите, разбира се с разрешение на потърпевшите, за може безпристрастно да се прецени ситуацията! Също така ще приемаме и всякакви предложения и насоки по този въпрос, за да се гарантира качествено обслужване и задоволеност на потребителите!

Публикувано на

На лс аз отговорих и написах същото, което и тук. От мен не може да очакваш да пиша или говоря неща според ситуацията. 

След като момчето е толкова чистолюбиво, би било по-добре да каже нещата каквито са! Това с камерите по принцип ... е доста удобно! 

За определенията по-горе, които съм използвал и са прозвучали като обида - аз се извинявам! 

За всичко останало продължавам да твърдя, че са 1:1 със ситуацията! 

За картона ... идеята беше друга. Естествено, че предположих, че там е склад или тоалетна. При положение, че е сам в магазина, не е далеч от мисълта, че все ще трябва да отиде до тоалетна .... Идеята беше, че не можеш просто да врътнеш ключа пред лицето на клиент и да си седнеш обратно, при положение, че до момента е било затворено. 

Както и да е, ако ще ви е по-лесно това никога да не се е случвало, просто изтрийте темата и толкова. 

 

Публикувано на

Да, само че аз ти писах вчера, а ти днес си решил да пуснеш първо коментара и тогава да ми отговориш на лично, като през това време вече съм писал отговора в темата. Не мисли, че се притесняваме от критика, била тя и публична - не е приятно за съжаление, но и ние сме хора, а хората могат да сбъркат, като има много фактори, които могат да окажат неприятно влияние за развоя на събитията. При всички положения обаче не можем да угодим на всички, колкото и да се опитваме и аз го виждам в първо лице от коментарите и обидите на хора, на които сме помогнали да преминат на електронни цигари, а в последствие търпя всякакви заядливи и обидни коментари от различно естество! Важното е как ще понесеш въпросната критика (когато е наистина критика, а не самоцелно заяждане с нападки и обиди) и дали ще успееш да извлечеш полза от нея, като направиш така да не се повтаря. Това, което за мен беше неправилно в случая е подхода, но за това мисля, че се разбрахме, понеже виждам, че и ти си се съгласил.

Разбира се, че ми се иска такива неща да не се случват, но е факт, че са се случили, а аз не съм човек, който да си завре главата в пясъка и да се правя, че нищо не се случва, докато, да не казвам кое, ми е на показ! Както виждаш, не сме си позволили да изтрием темата до сега, а и нямам такова намерение, както правят някои други колеги при негативен коментар, било във форум или в социалните мрежи! Взели сме предвид оплакването, като пак казвам, че съм се абстрахирал от останалото и ще направим така, че подобни неща да се случват по-рядко. Това с камерите е удобно, но е и единственото, което може да докаже нещо по въпроса и не е случайно, че присъстват в повечето учреждения вече, а в някои са дори задължителни по закон. При всички положения са превантивна мярка, както за служителите, така и за клиентите.

Публикувано на

Как звучи само... Рандеву или дежавю. Сякаш са близки срещи от 3-ти вид. Малко drama queen явно, понеже, съответно, обективно и леко "комликейтид" . Тоя целия ферман , с който е започнато намирисва.
И класическото българско "ама както и да е". However . 
Язък за многото висши(леко загатнати, по-горе... ) . 
Но стила е познат плюй та после мажи! 

Публикувано на

Здравейте, колеги. :)

Меко казано съм изумен от това, което чета.....

Изпарявам от лятото на 2015-та. Пазарувам само и единствено от Гигадринкс. Защото Митко и всеки един от работещите момчета, с които съм контактувал са били изключително коректни. :)

Относно момчето, което работи на Хр. Ботев, където аз пазарувам най-често: ВИНАГИ е бил изключително добронамерен и с професионален коментар за всичко, което съм попитал! :)

 

Публикувано на (редактирано)
На 4.04.2017 г. at 16:16, vkkbg написа:

 

...., просто изтрийте темата и толкова. 

 

Много хитро! Просто, а? 

Първата си цигара купих от Боян. Само при него пазарувам. Десетки колеги и приятели съм изпратил за консултация. Как един път, някой не изказа некъв негатив за него!?

Друго си е да се покриеш зад едно vkkbg и да понаплюеш - нашенска класика - резил, а иначе претендираме, че сме възпитани  и изучени ...

 

Редактирано на от Stef
Публикувано на

Четейки тая тема, особено първото мнение, проверих кой форум е това... да не съм объркал магазина... :D

Колега с червен колан по таекуон-до, гордо можеш да се запишеш като номер 1, защото си първият с такова мнение за обслужването в Гигадринкс.

Ще започна със собствените си впечатления точно от този магазин, от който аз най-често пазарувам. От момчето, което е там, Боян, купих първия си мод. Както виждаш, вече го познавам лично и не за друго, а точно защото винаги е бил отворен към обяснения, пояснения на тъпите ми въпроси и прочие. Доста често ходя до магазина, а и доста често оставам на "лафче", когато имам свободно време. Колкото и хора да са влезнали в магазина, докато съм там, никой не е бил пренебрегван от към внимание и добри обноски. Не разбирам и по-точно не вярвам да са се държали с теб толкова зле, че да ти дадът повод за такава тема.

Нещо повече, винаги ми е зареждал неща, които не се търсят там и ги има само в склада. Става въпрос за готови намотки и дреболии, които никой не търси. Казва ми кога ще са там, минавам и си ги взимам и всичко е песен, без лоши погледи, без нищо от описаното от теб.

Все още не мога да повярвам, че се е държал така, както казваш, а и никога няма да повярвам.

Негодуване от клиентите по негов адрес съм виждал в 2 случая. Първият бяха група лапета, видимо на 14-15 години, на които беше отказвал системно да продаде течности, защото са непълнолетни и вторият случай, когато се беше забавил в обедната си почивка и с две дами го изчакахме 15-20 минути. Разбира се тази си ПОЧИВКА той използва, най-често, за да ходи до склада на Брезовско шосе, от където да зареди стока за магазина, така че е напълно разбираемо закъснението му.

Пак казвам, когато и да съм бил там, винаги е обръщал пълно внимание на клиентите си. Единствените случаи, в които не е поздравявал, на момента, нововлезлите в магазина, е когато са го затрупали трима души и обяснява нещо. Никога не съм чувал отговор "няа" или каквото и да е от този сорт. Винаги се проверява качествено и ако се установи, че нещо е свършило, следва извинение от негова страна и зареждане в най-скоро време.

На ВХВП не съм ходил, но в склада съм ходил. От там работещите хора няма нито един, който да не ти обърне внимание. И то не просто внимание, а пълното си отдадено такова. На всичкото отгоре, всеки път, в който съм бил там, ми се е предлагало кафе, вода и пр. Ей така, просто за почерпка, защото фирма "Гигадринкс" знае как да се отнася с клиентите си и го прави добре.

Тук видях едно типично, по български, мнение на дребна, безочлива душичка, която друго освен да сипе омраза по чужди адреси не прави. Нека не забравяме, че обикновено истината не е това, което изглежда. В тази връзка, колега таекуондист, я ми кажи, ти като влезна в магазина, така ли се държеше, както искаше да се държат с теб? Помисли си и ми отговори честно, защото мен лично много ме съмнява!

Отново, от повече от година съм клиент на Гигадринкс и никога, НИКОГА, не са се отнасяли с мен по описания от теб начин. Пращал съм при тях много хора, различни хора, с различни нрави, различни държания. Никой недоволен няма. Странно, а?

Мнението ми стана дълго, но, виждайки тази тема, не можах да се сдържа. Почувствах, че не мога да оставя някой незнаен всезнайко да петни името, репутацията на фирма, която аз лично давам за пример на всеки, когато е ставало въпрос за връзка фирма-клиент.

Публикувано на

Изумена съм от факта,че има хора ,които толкова няма с какво да се занимават освен да хейтват и да правят от мухата слон. Не говоря само за конкретния случай,но и принципно. Но нека изкажа и моето мнение като клиент на магазина на Х.Ботев ... абсолютно несъгласна съм с глупавите и безпочвени нападки !!! Момчето, което работи в магазина е компетентно,учтиво и изключително много помогна на мен и на приятеля ми в избора на първата електронна цигара , а и след това. Не бих отишла в друг магазин по простата причина ,че съм доволна от отношението! А да ви кажа много е вярна приказката : каквото повикало ,това се обадило . Дори и да е отговорил по -грубо сигурно е било заслужено !!!! Много е лесно да се гледа само едната страна на нещата.... 

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега за да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори на тази тема

×   Поставено като форматиран текст.   Поставете вместо това като обикновен текст

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Вашата връзка е вградена автоматично.   Показване като връзка вместо това

×   Вашето предишно съдържание е възстановено.   Изчистване на редактора

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Зарежда се...
×
×
  • Създай ново...