Преминете към съдържание
GigaDrinks.com форум

Recommended Posts

Публикувано на

Понеже не можах да се ориентирам как в магазина да видя всички "Нови продукти", дали ще е възможно да сложите един линк "Виж всички", както е направено за "Новини"?

Публикувано на

Отдавна си го мисля и ми е много терсене, че го няма като опция... Ще трябва да пуснем запитване за доработка, но не искам да си помислям, каква цена ще ни дадaт. :D

Понякога е кофти да си от другата страна .  :thumbup3:

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано на

Хайде още едно предложение:

Възможно ли е когато се прави поръчка клиента да може да завиши крайната сума, като разликата му се натрупва като баланс в профила? Идеята е този баланс да може да се ползва при бъдещи разплащания.  :)  :beer:

Публикувано на (редактирано)

Това е, когато не можем да усвоим наличностите, а в бъдеще може и да се получи недостиг (като резерви за бъдещи разходи ;) )

Редактирано на от puf-paf
Публикувано на (редактирано)

Идеята не е лоша и може да се развие под някаква форма.

 

 

Абе вие после и лихва ще търсите на Димитър. Митко отваряй напрво банка "ама не със шперца де" :D  :wOOt3:

Лихви не , но може би отстъпка. 

Нещо от сорта на :

Аз ти давам 30лв и след един месец за тия пари искам продукт(и) , а ти ми даваш отстъпка за него.

Вариации много  :D

Редактирано на от trankata
Публикувано на (редактирано)

От къде ми хрумна идеята:

Отивам аз да си плащам телефона в офис на Свиваком. Сметката е някаква си сума и стотинки. Момчето на касата ме пита "Може ли да закръглим сметката нагоре?". Учудих се и в отговор го попитах "А какво става с излишъка?", при което той ми обясни, че горницата ми се натрупва и ми се приспада от следващата сметка. Питам го "Аха, това значи ли, че мога когато искам да идвам и да си внасям колкото искам, а после да се приспада от сметката?". "Разбира се" отговори той. Значи излиза, че по този начин, ако ще отсъствам по-дълго, мога преди това да мина и да си внеса някаква сума и да съм спокоен, че няма да ми спрат телефончето. За съжаление от Енергото още май не са се усетили за този номер, иначе там има повече резон, защото не предупреждават, а направо идват и спират тоците.

 

 

Как може да се ползва идеята в магазина:

Тъй като работите само с наложен платеж, може при поредната поръчка преди нейното финализиране да има възможност за увеличаване на сумата. Ако може да се направи така, че ако крайната сума за плащане примерно е 82.48 лв. и аз искам да платя 100 лв, платформата да си сметне таксата в рамките на тези 100 лв и да ми съобщи колко ми остават като баланс в профила. Като дойде куриера с пратката аз си плащам 100 лв. и знам, че примерно имам 17 лв. при Вас за бъдещи плащания.

 

 

Примерни правила за ползване на сумите:

Върху натрупани суми не се начислява лихва или бонуси.

Натрупаната сума може да се използва само при плащане на бъдещи поръчки.

Плащането на поръчка чрез натрупани суми може да бъде изцяло или частично по избор на клиента.

При поръчка с увеличаване на крайната сума, разликата не се взема предвид при определяне на това дали доставката да е безплатна или не.

При закриване на профила натрупаните суми не се връщат, а могат да се нулират единствено чрез покупка на налични стоки и/или услуги с тях.

 

 

Примери за ползване:

 

Пример 1: Да се закупуват стоки, които не са в наличност, но са заявени от търговеца и се очаква доставката им. Като например да си купиш аромат Шейд или Смоктеч SID, или друго преди да е дошъл, за да не изтървеш разпродажбата, ако случайно си зает по това време. Това би трябвало да спомогне и търговеца, за по-добро планиране на доставките и количествата.

 

Пример 2: Да се "стифират" "бели пари за черни дни".

 

Пример 3: Да се купуват стоки, които не се плащат при доставката, а предварително. Например може да искам да почерпя някой мой приятел, който е в друг град, или пък pioneer 306c (защо не), или друг съфорумец с една бира.  :beer:

 

 

Мисля, че идеята като цяло е добра, конкретните опции са процес на дискусия и, разбира се, виждането на търговеца по въпроса. В бъдеще може да се доразработи според натрупания опит от ползването й.

 

:cheers3:

Редактирано на от Mitazi
Публикувано на

Колеги,Димитър няма как да осчетоводи тези пари.Те са един вид авансово плащане,и всяка фирма е длъжна да издаде документ в 5 дневен срок за постъпилата сума. :smoke2:

Нямам понятие какво е длъжна да прави една фирма (толкова дълги списъци не чета  :wacko:), но може за допълнителната сума да даде една разписка, или квитанция от кочан, или каквото там се дава  :)

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано на

Гледам че по чужбинските сайтове продават проби по 1,5 мл на символична цена.
Дали не може и тук да се появят такива, за да може да се опитват повече вкусове ?

Публикувано на

Има тестери в магазините ни. За съжаление проби няма как да стане, защото няма как да се уреди законово.

Имах предвид тестери Митак извинявам се затова. Тестерите в магазините са ок ама като засмучеш 4-5 аромата един след друг и ти избягат всички вкусови усещания( или поне при мен е така)

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега за да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори на тази тема

×   Поставено като форматиран текст.   Поставете вместо това като обикновен текст

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Вашата връзка е вградена автоматично.   Показване като връзка вместо това

×   Вашето предишно съдържание е възстановено.   Изчистване на редактора

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Зарежда се...
×
×
  • Създай ново...